Poproś o darmową wycenę

Podaj wynik działania
2+3=

Zobacz nas na YouTube

Internet

Możemy śmiało powiedzieć, że moda na internet już się skończyła. Korzystanie z internetu stało się tym samym, co korzystanie z gazet, radia czy telewizji. Internet jest kolejnym wynalazkiem naszej cywilizacji, który przestał być nowinką technologiczną, a został nieodłączna częścią środowiska życia i pracy. Zarazem internet jest podstawową platformą rozwoju zjawiska zwanego społeczeństwem wirtualnym, ignorującym istnienie granic państwowych, czy podziałów społecznych. Nie można, na szczęście, powiedzieć bez dużej przesady, że bez internetu nie da się funkcjonować we współczesnym społeczeństwie. Można, i owszem, lecz jest to kwestia bardziej ideologicznego wyboru, niż ograniczeń, bo internet jest wszędzie i naprawdę ułatwia życie.

Ogromne i rosnące znaczenie internetu w relacjach społecznych sprawia, że staje się on nie tylko medium służącym wymianie informacji czy komunikacji, ale również środowiskiem kształtowania opinii, oraz komercyjnego, a nawet politycznego marketingu. Podobnie jak w kiosku z gazetami mogą leżeć obok siebie gazety prezentujące skrajnie odmienne opinie na ten sam temat, podobnie w internecie spotykają się ze sobą przeróżne, często przeczące sobie nawzajem informacje, a zjawisko to jest tym bardziej nasilone, że pojemność informacyjna internetu jest w praktyce nieograniczona.

Każdy rodzaj obecności w internecie wymaga przede wszystkim skupienia się na wyselekcjonowaniu grupy docelowej przekazu i stałej pracy nad budowaniem indywidualnego wizerunku w sieci. Przyjmując zlecenia od naszych klientów, zarówno znających zasady sieciowej aktywności, jak i zupełnie początkujących, zawsze dzielimy się zebranymi przez siebie doświadczeniami. Zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i sugerujemy najlepszy sposób ich realizacji. Portale internetowe, służące dostarczaniu aktualności i ułatwiające odnalezienie ulubionych miejsc w sieci, specjalistyczne wortale skupiające mniej liczne grono znawców konkretnej branży, firmowe blogi, publikujące aktualności przeznaczone dla klientów i kontrahentów, a nawet internetowe sklepy oferujące najbardziej wyspecjalizowane towary czy usługi – każdy z tych środków przekazu może i powinien być wykorzystany do promocji Waszej marki i firmy zarówno w sieci, jak i poza nią. Skoro o Facebooku czy Googlu zdarza się rozmawiać z kolegami w pubie, dlaczego nie miałoby być podobnie z Waszą firmą czy stroną?

Takie właśnie nastawienie towarzyszy nam, kiedy przyjmujemy kolejne zlecenie – zrealizować projekt, który będzie aspirował do najwyższych ocen w swojej kategorii, a przede wszystkim spełni oczekiwania naszych klientów.

Klienci

Z naszych usług
skorzystali między
innymi

Mixedmedia

ul. Plac Zwycięstwa 2
90-312 Łódź

 

Paweł Pluciński
tel. 533-275-905
pawel@mixedmedia.pl

Bartłomiej Nowak
tel. 666-20-8888
biuro@mixedmedia.pl