Poproś o darmową wycenę

Podaj wynik działania
7+3=

Zobacz nas na YouTube

E-mail marketing

Jedną z form marketingu skierowanego bezpośrednio do odbiorców danej usługi lub produktu jest e-mail marketing, który wykorzystuje pocztę elektroniczną jako podstawowe narzędzie komunikacyjne. Jest to tania i efektywna metoda budowania więzi z potencjalnym klientem, a także promowania w ten sposób nowych produktów, wchodzących dopiero na rynek. Naszym klientom proponujemy przeprowadzenie kampanii marketingowej z uwzględnieniem tej formy działania oraz precyzyjnym opracowaniem treści mailingu i określeniem naszej grupy docelowej.

Gdzie możemy wykorzystać to narzędzie komunikacyjne? Przede wszystkim w newsletterach firmowych z opisem działań firmy i jej najnowszej oferty, z uwzględnieniem wszelkich zmian, nowości i proponowanych promocji, ale również w mailingach komercyjnych, na przykład do osób z tej samej listy czytelników- odbiorców newslettera. Firma, która wysyła wartościowe materiały do swoich odbiorców, dołącza także oferty z tak zwanej sprzedaży bezpośredniej, korzystając z bazy osób z konkretnej grupy docelowej. Należy tutaj jednak pamiętać, że mailingi, szczególnie komercyjne, nie mogą być wysyłane nadmiernie często, ponieważ tracą swoją skuteczność. Wysyłając natomiast wyłącznie same maile komercyjne narażamy się na ich odrzucenie, znaczna grupa potencjalnych odbiorców w ogóle nie reaguje na takie wiadomości, od razu je usuwając.

Naszym klientom proponujemy utworzenie bazy adresów e- mailowych potencjalnych odbiorców ich usług i produktów oraz stworzenie treści i kreacji przesyłanych wiadomości. Zarówno sama treść wiadomości, jak i jej graficzny przekaz muszą być wystarczająco interesujące i przejrzyste, by zachęcić odbiorcę do przeczytania całego listu i skorzystania z oferty kierowanej do niego. Naszym zadaniem będzie także utworzenie relacji między odbiorcami przesyłanych ofert a firmą. W ten sposób budujemy lojalność konsumencką, stwarzając odpowiedni wizerunek firmy i jej produktu w oczach odbiorców. Żeby nie narazić się na podejrzenie spamowania, odbiorca naszego komunikatu mailowego musi wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości od firmy.

Na skuteczność wysyłanego mailingu duży wpływ ma jego temat. Użytkownik otrzymując wiadomość mailową w zależności od tego, z jakim zainteresowaniem odbierze tematykę, z odpowiednim nastawieniem otworzy i przeczyta skierowany do niego list. Warto więc strategicznie opracować nie tylko samą treść wiadomości, ale i jej temat. O to chodzi w skutecznym email- marketingu, jaki Państwu oferujemy. Potrafimy zwrócić uwagę konsumenta na otrzymaną wiadomość, a jednocześnie zachęcić go do otworzenia i przeczytania listu. Skierowana do odpowiedniej grupy reklama potrafi wiele zdziałać dla pozyskania nowych klientów. Ten sposób przyciągnięcia klientów to tania i szybka forma ich pozyskiwania, a także przedstawienia im swojej oferty. E- maile wciąż są najbardziej popularnym środkiem komunikowania się w internecie, większość osób wciąż zaczyna dzień od otworzenia swojej skrzynki pocztowej i sprawdzenia wiadomości.

Klienci

Z naszych usług
skorzystali między
innymi

Mixedmedia

ul. Plac Zwycięstwa 2
90-312 Łódź

 

Paweł Pluciński
tel. 533-275-905
pawel@mixedmedia.pl

Bartłomiej Nowak
tel. 666-20-8888
biuro@mixedmedia.pl