Poproś o darmową wycenę

Podaj wynik działania
9+3=

Zobacz nas na YouTube

Spoty reklamowe

Krótka nazwa spot, często stosowana na określenie materiału reklamowego, w języku angielskim znaczy po prostu kropka. Kropka kończąca jakiś blok emisyjny w radiu czy telewizji. Kropka, bo spot musi być krótki. Tworzenie spotów reklamowych jest trudne właśnie ze względu na konieczność zawarcia przekazu w kilkunastosekundowym filmiku lub nagraniu radiowym. Przeciętny spot telewizyjny ma trzydzieści sekund,tyle wystarczy, by przekaz dotarł do odbiorców i w dodatku znalazł oddźwięk w postaci podjęcia decyzji o zakupie promowanego produktu.


W telewizji zwykle przełączamy kanały, gdy reklama nas nudzi lub po prostu nie interesuje. Wniosek jest prosty, reklama nie może być nudna, więcej, musi czymś zainteresować od razu, w momencie, gdy się zaczyna, inaczej reklamodawca straci w nas potencjalnego klienta swojej oferty. Zarówno sama reklama, jak i promowany przez nią produkt nie może być zaprezentowany w sposób nachalny, wywołujący w odbiorcy chęć przełączenia kanału telewizyjnego z powodu irytacji. Producenci spotów reklamowych wiedzą o tym, proponując krótkie, chwytliwe treści przedstawione w wyjątkowo atrakcyjnej formie przyciągającej uwagę odbiorcy.


Coraz częściej duże ekrany ustawione w strategicznych miejscach, wybranych bardzo starannie przez reklamodawców, przyciągają wzrok przechodniów przewijającymi się krótkimi treściwymi spotami reklamowymi. Jest to jeden z najnowocześniejszych nośników reklamy, coraz powszechniej wykorzystywany przez firmy z bardzo dobrym skutkiem w postaci pozyskiwania klientów na ofertę. Wszyscy spoglądamy na te reklamy podczas stania w korkach, na skrzyżowaniach, w kolejkach, a nawet w trakcie spaceru. Jeśli przekaz jest czytelny i wyrazisty, łatwy do zapamiętania, często zachęca nas do działania w postaci konkretnego zainteresowania się ofertą. O czymś to świadczy i na pewno warto pomyśleć o tym sposobie pozyskania nowych odbiorców.


Obecnie miejsc do zaprezentowania swojej reklamy w postaci spotów jest coraz więcej. Można je zobaczyć i usłyszeć nie tylko w centrach handlowych, w pasażach i na ekranach telewizorów, ale również w rozgłośniach radiowych, w internecie lub nawet po prostu na ulicy. Zależnie od miejsca emisji spoty mogą się różnić elementami multimedialnymi- mogą to być krótkie reklamy z dźwiękiem i obrazem, typowo radiowe spoty reklamowe puszczane w przerwach między audycjami, czy spoty mobilne opracowywane specjalnie dla centrów handlowych. Żeby jednak spot reklamowy wzbudził oczekiwany reakcje, należy do zadania podejść w możliwie kreatywny sposób, opracowując wyrazisty scenariusz reklamy czy dobierając do niej odpowiednią ścieżkę dźwiękową.


Możemy zaoferować Państwu kompleksową ofertę, w zakres której wejdzie możliwość opracowania spotów reklamowych dopasowanych do oferty firmy, jej produktów i usług. To od Państwa zależy, jak będzie wyglądał spot reklamowy i z jakich elementów multimedialnych będzie się składał. Zawsze dokładamy starań, by nasza propozycja uwzględniała wszelkie Państwa oczekiwania.

Klienci

Z naszych usług
skorzystali między
innymi

Mixedmedia

ul. Plac Zwycięstwa 2
90-312 Łódź

 

Paweł Pluciński
tel. 533-275-905
pawel@mixedmedia.pl

Bartłomiej Nowak
tel. 666-20-8888
biuro@mixedmedia.pl