Poproś o darmową wycenę

Podaj wynik działania
2+2=

Zobacz nas na YouTube

Reklama

Projektowanie kampanii reklamowej jest zadaniem wymagającym absolutnego skupienia na jej najważniejszym celu, jakim jest skuteczność.

Powszechnie znane powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu może się potwierdzić w praktyce tylko wtedy, kiedy pamięta się o uwzględnieniu ważnego elementu tego mechanizmu, jakim jest punkt podparcia dźwigni poruszającej tenże handel. Samo wywołanie ruchu to jeszcze za mało, żeby mówić o skuteczności, trzeba zadbać również o to, aby odbywał się on we właściwą stronę. Znamy przykłady kampanii reklamowych wzbudzających duży oddźwięk wśród konsumentów, ale niestety nie tych, którzy mieliby reklamowany produkt kupować, ale tych, którzy wcześniej udawali, że taki produkt w ogóle nie istnieje.

Naszym żywiołem jest internet – tutaj czujemy się jak ryby w wodzie. Obserwujemy trendy, poznajemy nowinki techniczne, gromadzimy doświadczenia. Ale nie jesteśmy rybami – potrafimy również działać poza wodą. Jeżeli nasz klient tego oczekuje, albo analiza założonych przez zleceniodawcę celów tego wymaga, jesteśmy przygotowani na zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej również poza internetem, zarówno w mass mediach jak radio, czy telewizja, jak i w mediach drukowanych czy na billboardach.

Wykonujemy pełen zakres usług marketingowych, począwszy od namingu i tworzenia logotypu, poprzez copywriting i projektowanie kampanii, aż po wykonanie identyfikacji wizualnej marki, firmy czy produktu oraz wdrożenie kampanii reklamowej i monitoring jej skuteczności. Każdy rodzaj działania optymalizujemy pod kątem medium, w którym będzie ono realizowane. Slogan czy hasło dobrze sprawdzające się w internecie nie trafi na ulotki bez krytycznej analizy jego skuteczności na drukowanym nośniku. Coś, co ma nie tylko postać wizualną, lecz jest również fizycznym obiektem wchodzącym w kontakt z odbiorcą, musi również uwzględniać oddziaływanie na inne zmysły, niż wzrok. Przygotowujemy kampanie reklamowe zorientowane na jeden rodzaj mediów lub na wiele. W zależności od potrzeb naszych klientów tworzymy reklamy budujące postrzeganie marki, lub promujące konkretny produkt. Pomagamy w zdefiniowaniu grupy docelowej dla kampanii marketingowej i optymalizujemy dobrane środki i metody reklamy pod kątem uzyskania maksymalnej skuteczności. Skuteczność działań reklamowych możemy oceniać poprzez analizę wzrostu sprzedaży, oraz wzrostu lub zmiany świadomości marki lub produktu. W naszej ofercie znajdziecie Państwo przygotowanie reklam do publikacji radiowych, telewizyjnych czy największych portali internetowych. Wykonujemy marketing internetowy w formie mailingu zgodnego z zasadami dobrych obyczajów i przepisów prawa. Oferujemy również reklamę zewnętrzną w postaci wielkoformatowych banerów lub indywidualnie adresowanych ulotek reklamowych, od projektu po wdrożenie.

Klienci

Z naszych usług
skorzystali między
innymi

Mixedmedia

ul. Plac Zwycięstwa 2
90-312 Łódź

 

Paweł Pluciński
tel. 533-275-905
pawel@mixedmedia.pl

Bartłomiej Nowak
tel. 666-20-8888
biuro@mixedmedia.pl