Audyt SEO
Dlaczego audyt SEO jest ważny?

Audyt techniczny
polega na zlokalizowniu problemów technicznych witryny internetowej, takich jak prędkość ładowania strony, indeksowalność strony, duplikaty treści czy błędy kodu. Celem tego audytu jest dokładne przeanalizowanie strony i sprawdzenie jej dostosowania pod wymagania SEO.

Audyt treści
Audyt treści skupia się na zweryfikowaniu czy zamieszczone na stronie internetowej treści są wartościowe dla odwiedzających. Analizie podlega również sprawdzenie czy jest odpowiednia ilość tekstu, jakie słowa kluczowe zostały wykorystane i jak wygląda struktura nagłówków. Musi też być sprawdzona liczebność słów kluczowych w stosunku do objętości tekstu.

Audyt linków
skupia się na linkach prowadzących do Twojej strony internetowej i na tym, jakie wartościowe linki prowadzą do Twojej strony internetowej.
Dlaczego warto zrobić audyt strony.
- Optymalizacja i likwidacja duplikatów treści.
- Zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności strony oraz szybsze wczytywanie.
- Usunięcie błędów indeksowania strony przez roboty sieciowe.
- Poprawa widoczności wizytówki strony w wynikach wyszukiwania.
- Zwiększenie komfortu użytkowania strony dla potencjalnych klientów.

Co wchodzi w skład audytu SEO.
Audyt SEO jest szczegółową analizą strony internetowej, wszystkie działania podjęte podczas audytu mają za zadanie znalezienie słabych punktów strony. Raport z przeprowadzonego audytu pomoże określić, jakie kroki należy podjąć aby zoptymalizować stronę aby była bardziej przyjazna wyszukiwarkom internetowym i dzięki temu poprawił się jej wynik w pozycjach wyszukiwania. Podczas analizy strony internetowej weryfikujemy wiele elementów mających wpływ na pozycję, widoczność oraz wartość serwisu z punktu widzenia wyszukiwarek. W skład naszego audytu SEO wchodzą między innymi poniższe elementy.
Jakość linków

Weryfikacja meta tagów

Nagłówki i frazy kluczowe

Duplikaty treści

Szybkość ładowania strony internetowej

Responsywność strony



