Blog - Strony internetowe
W poniższym artykule zwrócę uwagę na kilka strategii SEO które są uważane za istotne, jednak się już nieco przeterminowały. Tworzenie dobrej strategii SEO powinno być oparte na aktualnych informacjach. Coś co działało jeszcze 4-5 lat temu, dziś wcale nie musi być dobrym pomysłem. Dlatego warto na bieżąco pogłębiać swoją wiedzę. Podobnie jak w wielu innych dziedzinach, w SEO należy ciągle się rozwijać. Problem zdrowego rozsądku Często spotykanym problemem jest to,
Przeprowadzenie dobrej strategii SEO dla stron sprzedających produkty i mających swój katalog jest niezwykle wymagające. Z jednej strony chcesz przekonać użytkowników do zakupów na Twojej stronie za pomocą kreatywnych i wyczerpujących opisów produktów. Z drugiej strony content musi być łatwy do zrozumienia przez Google, w przeciwnym razie będziesz nisko w rankingach.Balans między tymi dwoma celami jest niezwykle ciężki do utrzymania, szczególnie w przypadkach gdy masz kilk
Możesz się zastanawiać, czy taka prosta rzecz jak tagi tytułowe wciąż jest istotna w dzisiejszym SEO. Jeśli spojrzymy na statystyki kliknięć, okazuje się, że tak! Wiele osób może potwierdzić, ze po zmianie struktury tagów tytułowych zwiększyły się odwiedziny na stronie. Chwytliwe tagi tytułowe zwiększą wskaźnik CTR, co w dłuższym terminie przeniesie się również na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak skonstruować dobre tagi tytułowe? Liczby Ludzie uwielbiają wsz
Nawet najbardziej inteligentne osoby mogą popełnić błędne decyzje jeśli będą one podejmowane na bazie nieprawidłowych założeń. W poniższym artykule postaram się rozprawić z mitami, które na pierwszy rzut oka wydają się być dobre dla SEO (w końcu wynikają z logicznego myślenia), ale tak naprawdę mogą pogrążyć stronę internetową. Ruch organiczny przenosi się liniowo na wyniki Ile razy spotkałem się z tego rodzaju myśleniem – „jeśli uda nam się zwiększyć r
W swojej karierze zawodowej często trafiałem na problemy z implementacją zmian po stronie technicznego SEO. Działo się tak z wielu powodów – zazwyczaj strony miały dziwne CMS-y bez możliwości dopasowania poszczególnych opcji.W takich przypadkach nie ma znaczenia jaką pracę wykonaliśmy przy identyfikacji błędów w SEO i ile rozwiązań znaleźliśmy, jeśli nie da się ich wdrożyć, są one bezużyteczne. Na szczęście istnieją alternatywne sposoby na przeprowadzenie zmian
Dawniej badanie słów kluczowych ograniczało się jedynie do wyboru odpowiednich fraz. Oczywiście nie mówię, że nie jest to ważne. W dalszym ciągu identyfikacja małej liczby słów kluczowych i napisanie contentu na ich bazie jest jedną z najważniejszych umiejętności każdej osoby zajmującej się SEO. Jednak dojrzałość narzędzi do badania fraz kluczowych daje nam większe możliwości niż tylko to. W poniższym artykule postaram się przedstawić w jaki sposób przenieść do
Często otrzymujemy pytania dotyczące wpływu nazwy domeny na SEO. Czy istnieje jakaś relacja miedzy nazwą domeny a skutecznością pozycjonowania? Czy warto zawierać słowa kluczowe takie jak nazwy produktów w nazwie domeny? Czy wpływ nazwy domeny zmienia się w zależności od lokalizacji? Po co używać więcej niż jednej nazwy domeny dla witryny? W poniższym artykule odpowiem na wszystkie Wasze wątpliwości. Czym jest nazwa domeny? Zacznijmy od podstaw. Nazwa domeny to jej alias.
Techniczne SEO wyszło już z mody, to fakt. Obecnie więcej wagi warto przykładać do content marketingu. Wszystko za sprawą zachodzących w ostatnich latach zmianach w algorytmach Google. Firma postanowiła przykładać większą wagę do wartościowego content na stronach internetowych, przez co wyniki wyszukiwania lepiej odpowiadają potrzebom użytkowników. Mimo to nie należy zapominać o czysto technicznym SEO. Rażące błędy mogą z łatwością doprowadzić do spadku pozycji w rank
Badanie fraz kluczowych powinno być codziennością każdego kto chce zaistnieć wysoko w wynikach wyszukiwania i zdobyć jak najwięcej odbiorców. To wyświetlenia organiczne są najcenniejsze z punktu widzenia przedsiębiorcy. Istnieje wiele narzędzi pomagających w wyszukiwaniu odpowiednich słów kluczowych pod pozycjonowanie. W poniższym artykule postaram się przedstawić najlepsze i ponadczasowe sposoby na zbudowanie porządnej bazy fraz kluczowych. Istniejące tematy na stronie Pod
Sposób w jaki ludzie szukają informacji w Internecie się zmienia. Coraz więcej osób korzysta z wyszukiwania głosowego na swoich smartfonach czy tabletach. Dodatkowo pojawili się stacjonarni asystenci głosowi typu Amazon Echo czy Google Home. Siri, Cortana i Google Voice Search są coraz bardziej popularnymi usługami wśród użytkowników.Według danych podawanych przez Hitwise, blisko 60% wszystkich wyszukiwani odbywa się na urządzeniach mobilnych. Wśród nich coraz więcej osó
W ostatnich latach sposób oceniania przez Google lokalnych firm bardzo się zmienił. Dzięki upowszechnieniu urządzeń mobilnych z dostępem do internetu i lokalizacji, wpływ lokalnego SEO stał się większy niż kiedykolwiek. Dawniej wystarczyło zbudować bazę fraz kluczowych, napisać serię precli czy kupić miejsca w bazach linków. Wtedy można już było liczyć na wysoką pozycję w SERP w Google dla interesujących nas słów kluczowych. Obecnie sytuacja jest znacznie bardziej zaw
SEO jest ciągle zmieniającą się i rosnącą branżą. To już nie jest czarna magia uprawiana przez nielicznych. Obecnie strategia SEO jest częścią każdej sieciowej strategii marketingowej. Tylko w 2016 roku szacuje się, że przedsiębiorstwa wydały 65 mld USD na usługi SEO. Według prognoz w 2018 roku ta kwota powinna przekroczyć 70 mld USD.Jak będzie wyglądać przyszłość SEO? Na czym powinniśmy się skupić przy pozycjonowaniu stron? Nie znamy oczywiście odpowiedzi n
SEO jest istotne dla każdego biznesu działającego w sieci. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że narzędzia SEO powinny być wbudowane w proces designu strony – nie dodane później. Twoja strona internetowa jest centrum Twojego marketingu w sieci – to tutaj zbiegają się wszystkie Twoje ścieżki działania. Oczywiście, największym źródłem ruchu są wyszukiwania organiczne.Mimo to zbyt często się zdarza, że przedsiębiorcy nie myślą o SEO dopóki nie postawią swojej
Jesteś właśnie na etapie uruchamiania nowej strony internetowej? Zaczekaj sekundę! Być może nie wziąłeś pod uwagę wielu czynników dotyczących SEO. Czy zrobiłeś badanie fraz kluczowych? Czy stworzyłeś mapę strony XML? W poniższym artykule krótko opiszę listę rzeczy, które należy odhaczyć przed uruchomieniem nowej strony internetowej.Słowa kluczowe a URL Spójrz na stronę internetową którą masz zamiar otworzyć. Pierwszym krokiem w kierunku dobrego SEO powinna być
Sekcja Search Analytics w Google Search Console daje Ci pogląd na to jak Twoja strona radzi sobie w Google z wybranymi frazami kluczowymi. Otrzymujesz esencję danych dotyczących SEO – wrażenia, kliknięcia czy CTR zarówno na poziomie zapytania jak i strony.Niestety, narzędzie to ma pewne limity Ciężko jest nawigować pomiędzy stronami i zapytaniami. Twoje strony są zazwyczaj optymalizowane pod więcej niż jedną frazę. Może dojść do zjawiska kanibalizacji. Dodatkowo pod
Szybkość działania strony jest ważna zarówno dla rankingów SEO jak i user experience. Mimo to wiele stron internetowych ignoruje sferę, w której najłatwiej jest poprawić szybkość działania – optymalizację zdjęć.W ciągu ostatnich lat szybkość działania stron stała się niezwykle ważna w rankingach. Użytkownicy chcą szybko działających stron, a skoro chcą tego internauci, Google też zmierza w tym kierunku. Dziś już nikogo nie dziwi, że Google w swoich algorytma
Optymalizacja wyników wyszukiwania jest siłą wartą wszelkich wysiłków, czasu i pieniędzy. Poniżej przedstawię kilka powodów dla których warto spróbować zawojować sieć za pomocą strategii SEO. SEO jest mieszanką rozwoju marki, świadomości i zaangażowania Stanowcza większość ruchu w sieci jest generowana dzięki kliknięciom w wyniki wyszukiwania w wyszukiwarkach: Google, Bing czy Yahoo. Można wręcz powiedzieć, ze tworzenie strony internetowej bez zastanawiania się nad
Lokalne SEO jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Dlatego powinieneś poszukać technik pozwalających na dominację lokalnych wyników wyszukiwania, co zwiększy Twoją widoczność w sieci. Aby dostarczyć informacje dotyczące działań w strategii lokalnego SEO, zrobiłem małe badanie wśród osób mających lokalne przedsiębiorstwa. Poniżej zebrałem to co mi przekazali. Niech Twoja nazwa zabrzmi w sieci Na sam początek powiem o jednej rzeczy, która nie jest jakąś rewolucją, przynaj
Jeśli masz lokalną firmę, sprzedajesz produkty lub usługi, musisz pomyśleć o lokalnych rankingach Twojej strony internetowej. Optymalizacja lokalna pomoże Ci utrzymać się na szczycie wyników wyszukiwania w Twojej lokalizacji. Jako że w wielu przypadkach Google pokazuje lokalne wyniki na pierwszym miejscu, musisz się upewnić, że wyszukiwarka wie gdzie jesteś zlokalizowany. W poniższym artykule krótko przedstawię wszystkie rzeczy jakie możesz zrobić by poprawić wiedzę Google
„Cornerstone” to z angielskiego „kamień węgielny”, czyli jedna z najważniejszych części każdego budynku. W przypadku tworzonej na stronie zawartości „cornerstone content” to przykład tekstów z których jesteś najbardziej dumny. Odzwierciedlają to czym się zajmujesz, ogłaszają Twoją misję oraz są świetnie napisane. To właśnie te artykuły chciałbyś jak najlepiej wypozycjonować w wynikach wyszukiwania.Dlaczego cornerstone content jest istotny dla SEO? Jak