Blog - Strony internetowe

Pozycjonowanie stron internetowych w Pabianicach

Prowadzisz swój biznes w Pabianicach i posiadasz stronę internetową? Jest to miasto liczące 65 tysięcy mieszkańców, którzy każdego dnia korzystają z pomocy wyszukiwarki Google poszukując wybranych usług lub towarów. Jeśli Twoja strona www znajdzie się na szczycie wyników wyszukiwania, możesz zyskać wielu zadowolonych klientów, a tym samym zwiększyć swój przychód. Po wpisaniu w Google odpowiedniej frazy, każdy będzie miał możliwość trafienia na Twoją witrynę lub zap

Pozycjonowanie stron internetowych w Bełchatowie

Zadaniem każdej agencji, która zajmuje się profesjonalnym pozycjonowaniem stron www jest przede wszystkim przyciągnięcie Klientów do sklepu online oraz zachęcenie ich do skorzystania z usług, jakie oferuje firma poprzez promocję strony internetowej w wyszukiwarce. Dzisiaj większość osób opiera się na wynikach Google i kieruje swoje kroki właśnie na premiowane przez wyszukiwarkę strony www. Żeby zaistnieć w sieci, trzeba więc znaleźć się w odpowiednim miejscu.Aby poprawi

Pozycjonowanie stron internetowych w Łodzi

SEO, czyli proces pozycjonowania stron internetowych ma na celu uzyskanie przez witrynę jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Proces ten obejmuje wiele różnych czynności i jego celem jest wyprzedzenie innych stron internetowych, które mogłyby pojawić się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu tych samych słów kluczowych. Warto zdecydować się przy tym na profesjonalne usługi, świadczone przez doświadczoną agencję.Kompleksowa optymalizacja strony www sprawia, że

Opinie w Google Maps w branży hotelarskiej

Większość osób poszukując noclegu skupia się na opiniach na temat hoteli, hosteli i pensjonatów, które pozostawiają w sieci klienci. Wizytówki Google Moja Firma umożliwiają użytkownikom zapoznanie się z recenzjami użytkowników, którzy posiadają konto Google, ale również użytkowników Facebooka, czy popularnego serwisu turystycznego booking.com. Google cały czas rozwija swoją ofertę i obecnie pracuje nad tym, aby opinie te były dostępne również na urządzeniach mobilny

Sklep na skrypcie Shoper – wady i zalety

To, w jaki sposób postawiony zostanie sklep online może przyczynić się do jego sukcesu. Wybór odpowiedniego oprogramowania jest jedną z pierwszych i najważniejszych decyzji, jakie należy podjąć. Wielu użytkowników decyduje się na postawienie swojego sklepu internetowego na platformie Shoper, która stale zyskuje na popularności. Strony sklepów, które dzięki niej powstają Google ocenia naprawdę wysoko. Ten chętnie wybierany CMS ma jednak również swoich przeciwników. Dla kog

Skuteczny newsletter dla klientów sklepu – jak go przygotować?

Słowo newsletter może mieć negatywne konotacje dla wielu użytkowników poczty elektronicznej, którzy przeglądając dostarczone danego dnia listy mają wrażenie, że newslettery i inne broszury informacyjne stanowią ponad ¾ wszystkich przychodzących maili. Dla wielu użytkowników rozwiązaniem stały się więc automatyczne i konfigurowane filtry antyspamowe, które doskonale radzą sobie z wychwytywaniem takich listów i umieszczaniem w folderze „SPAM”, do którego naturalnie nikt

Sklep internetowy na subdomenie, podstronie czy osobnym adresie?

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, platforma sklepu internetowego powinna być solidnie zbudowana i przede wszystkim funkcjonalna. Najlepiej, aby serwis był wygodny dla użytkownika, a jednocześnie dopasowany do wymagań, jakie stawia obecnie wyszukiwarka Google. Wiele osób zastanawia się nad tym, czy swój sklep postawić w katalogu, czy w subdomenie. Poniżej można znaleźć cenne informacje na ten temat, które z pewnością rozwieją wątpliwości osób, którym zależy przede wszystk

Darmowy sklep? Sprawdzamy darmowe skrypty E-commerce

Każdy, kto pragnie rozpocząć działalność w popularnej obecnie branży e-commerce, powinien przede wszystkim zastanowić się nad tym, jakie funkcjonalności musi posiadać wybrana przez niego platforma sprzedażowa. Dzięki sprecyzowaniu swoich wymagań i określeniu potrzeb, znacznie łatwiej jest podjąć decyzję pomiędzy darmowym CMS, a dedykowanymi do tego celu systemami do zarządzania sklepem internetowym. Okazuje się bowiem, że bezpłatne skrypty oferują swoim użytkownikom wie

Jak poprawić konwersję strony błędu 404 w sklepach online?

Istnieją dwie podstawowe sytuacje, w których na ekranie komputera może pojawić się strona z błędem 404 – kiedy użytkownik sieci w błędny sposób wpisze adres URL strony w pasku lub znajdzie się na podstronie, która została już usunięta bez wdrożenia przekierowania. Niezależnie od tego, jaka jest przyczyna tej sytuacji, błąd 404 może powodować frustrację i zniechęcać do korzystania ze strony sklepu internetowego. Sposobem na to jest przygotowanie atrakcyjnego komunikatu,

Jak przekonać internautę do zakupów w Twoim sklepie? Oto 10 sposobów!

Każdego roku Polacy zakładają tysiące nowych sklepów internetowych. Niestety, większość takich sklepów kończy swoją działalność po okresie dwóch do trzech lat. Pomimo tego, że koszty prowadzenia działalności tego typu w Internecie są niższe, niż w przypadku tradycyjnego sklepu, konkurencja bywa znacznie większa. Niekiedy trzeba się mierzyć z ogromnymi sklepami o zasięgu ogólnoświatowym, z którymi mały przedsiębiorca może nie mieć szans. Poniżej prezentujemy dzies

Stronicowanie w sklepie internetowym – jak ustawiać paginację?

Podział treści na kolejne podstrony, czyli inaczej paginacja jest bardzo często wykorzystywana w sklepach internetowych, jak również w serwisach, które zamieszczają długie treści. Wprowadza się ją najczęściej w trosce o użytkowników, którym znacznie łatwiej jest w ten sposób zapoznawać się z treścią strony www. Decydując się na wdrożenie stronicowania nie można jednak zapominać o zasadach, jakimi rządzi się SEO, aby nie wpłynęło ono na obniżenie wyników strony w

10 korzyści z prowadzenia bloga sklepowego

Prowadzenie firmowego bloga to bardzo dobry sposób na wypromowanie swojego sklepu internetowego. Regularne zamieszczanie interesujących i wartościowych treści przynosi konwersję, a jednocześnie bardzo pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony w rankingach Google. Dlaczego warto poświęcić nieco czasu na tworzenie artykułów i prowadzenie bloga firmowego? Poniżej prezentujemy dziesięć argumentów za takim działaniem. Pozycjonowanie strony sklepuNie jest tajemnicą, że wyszukiwa

Opinie w sieci – pozycjonowanie wizerunkowe i depozycjonowanie

SERM (z ang. Search Engine Reputation Management) to zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach. Proces ten polega na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy w sieci, przy pomocy narzędzi wykorzystywanych w trakcie pozycjonowania. Reputacja firmy w dzisiejszych czasach zależy przede wszystkim od tego, do jakich opinii mają dostęp jej klienci w Internecie. Ponieważ każdy ma możliwość zamieszczania w sieci dowolnych treści i komentarzy, należy stosować SEO wizerunkowe, ponieważ zapobiega

Jak zoptymalizować grafikę/zdjęcia w sklepie internetowym?

Klienci sklepów internetowych sporą uwagę przykładają do zdjęć produktów. Nie są ich bowiem w stanie dotknąć, ani obejrzeć na żywo, dlatego zależy im na jak dokładniejszej prezentacji. Często ruch w sklepie wynika również z wyszukiwania poprzez grafikę w Google. Warto więc zoptymalizować zdjęcia produktów pod SEO, aby móc cieszyć się dużym ruchem na stronie i wieloma zamówieniami. Skąd wziąć grafikę do swojego sklepu online?Grafika ma przede wszystkim zachęca

Rebranding marki – czym jest i kiedy jest potrzebny?

Branding, czyli proces budowania oraz umacniania marki to jedno z podstawowych zadań każdej firmy. Warto utrwalać w świadomości konsumentów takie elementy marki, jak jej logo, slogan, muzyka, public relations, czy wizerunek pracowniczy. Wiele znanych i bardzo rozpoznawanych marek zmieniało jednak swój wizerunek na przestrzeni lat, chcąc dopasować się do aktualnych gustów i oczekiwań swoich odbiorców. Czym jest rebranding marki?Wbrew pozorom, nie jest to przeciwieństwo brandingu

Pozycjonowanie lokalne SEO: przewodnik dla przedsiębiorców

Jeśli sprzedajesz produkty dużych marek w setkach lub tysiącach lokalizacji, czy masz pewność, że każda z lokalnych placówek wykorzystuje w 100% potencjał SEO? Czy Twoje przedsiębiorstwo sprawdza nie tylko podstawy techniczne, ale również hiperlokalne badania, aby wzmocnić wejście na nowe rynki?Zanim zetknąłem się z lokalnym SEO na większą skalę, większość moich lokalnych doświadczeń dotyczyła małych i średnich modeli biznesowych. Oczywiście rady, które mogłem wt

Pozycjonowanie sklepów internetowych – SEO przewodnik dla sklepów e-commerce na 2018/2019

Postępuj zgodnie z naszym szczegółowym przewodnikiem SEO e-commerce, aby zwiększyć ruch i obrót Twojego sklepu internetowego. Większość osób źle ocenia udział SEO w e-commerce lub popełnia podstawowe błędy na wielu etapach analizy, planowania i przeprowadzania działań SEO związanych z optymalizacją i pozycjonowaniem. Właściciele sklepów internetowych koncentrują się na rankingu i zdobywaniu najwyższych pozycji dla wysoce konkurencyjnych fraz/stron, co jak udowodnimy poni

Jak skonfigurować Alerty Google/Google Alerts?

Czy chcesz monitorować sieć pod kątem wzmianek o swoim nazwisku? A może chcesz sprawdzać swój biznes lub wzmianki o konkurencji? Alerty Google sprawdzą się idealnie.Google Alerts jest prosty w użyciu. Wprowadź słowo lub frazę, a otrzymasz e-mail z powiadomieniem za każdym razem, gdy Google znajdzie nowe, spełniające ustawienia wzmianki w sieci. Alerty Google są przydatne nie tylko dla rozrywkowego śledzenia sieci. Śledzenie wzmianek dotyczących Twojej firmy lub marki może p

Jak analizować profil linkowy stron konkurencji?

Czy chcesz sprawdzić backlinki strony konkurencji, które możesz łatwo replikować dla swojej witryny? Powinieneś - backlinki są jednym z dwóch najważniejszych czynników rankingowych Google.Skąd to wiemy? Cała branża SEO potwierdziła to kilka lat temu. Strony z dużą liczbą linków zwrotnych również generują większy ruch z Google, co odzwierciedla poniższa statystyka:Jak analizować profile linkowe stron? Dowiedz się, skąd pochodzą linki Twojej konkurencji, a następn

Jak dowiedzieć się, jaki ruch ma strona konkurencji?

Czy chcesz dowiedzieć się, ile ruchu uzyskuje strona Twojej konkurencji? Jeżeli tak, jest na to kilka sposobów.Zanim jednak do nich przejdę, oto ważna informacja - jeśli jesteś właścicielem witryny, nie ma potrzeby szacowania. Możesz zainstalować Google Analytics (za darmo) i zobaczyć dokładną ilość liczby odwiedzin.Ale jeśli czytasz ten artykuł, to zaryzykuję twierdzenie, że nie jesteś właścicielem danej witryny, prawda? Prawdopodobnie próbujesz zgadnąć, jaki ruch