Blog - Strony internetowe

seo dla copywriterów
10 wskazówek dla copywriterów, które zwiększą konwersję

Przy tworzeniu treści na potrzeby Internetu z jednej strony chcemy skupić się na jak najlepszej merytoryce, z drugiej zależy nam jednocześnie na przyciągnięciu czytelników oraz wygenerowaniu leadów. Tekst odgrywa niezwykle istotną rolę w każdej fazie cyklu biznesowego ? od poznania produktu, do decyzji o jego zakupie.Większość marketingówców jest w stanie rozpoznać czy ma do czynienia ze słabym tekstem. Dlaczego? Ponieważ słaby copywriting czyta się ciężko i wyra

Mobilna rewolucja ? rozwój reklam mobilnych w 2014 roku

Jaka przyszłość czeka osoby pracując w branży płatnych reklam internetowych w momencie kiedy urządzenia mobilne zyskują coraz większe znaczenie? Dzisiaj spróbujemy odpowiedzieć sobie na to pytanie i ocenić wzrost popularności reklam wyświetlanych mobilnie w minionym roku.Coraz częściej mówi się o mobilnej rewolucji ? co jednak oznacza w rzeczywistości? Jak zmiana zachowań użytkowników przekład się na decyzje podejmowane przez reklamodawców? Aby się dowiedzieć n

Czy możesz pozyskać ruch na stronie bez tworzenia treści?

Czy wiesz, że przeciętna strona internetowa, która znajduje się na pierwszym miejscu wyszukiwania w Google składa się z co najmniej dwóch tysięcy słów tekstu? Oznacza to, że jeżeli zależy Ci na organicznym trafficu musisz tworzyć jak najwięcej tekstu ? prawda? Co jeżeli jednak nie należysz do grupy ludzi, którym pisanie przychodzi bardzo łatwo? Czy z miejsca znajdujesz się na straconej pozycji. Nie koniecznie ? dzisiaj postaramy się zobaczyć czy jest możliwe pozyskanie ruc

marketing własne treści
Dlaczego warto tworzyć swoje własne treści?

Nawet jako pozycjoner nie zapominam o tym jak ważne jest samodzielne tworzenie treści i staram się to robić jak najczęściej. Publikowanie własnych tekstów jest ważne zarówno z powodów osobistych jak i zawodowych. Content jest naprawdę ważny ? przede wszystkim dla ludzi ze świata SEO.Tworzenie własnych treści naprawdę się opłaca. Zdaję sobie sprawę, że nie zawsze starcza na to czasu i pojawiają się inne przeszkody, łatwo je jednak pokonać. Dzisiaj chciałbym pokrótc

tworzenie contentu
Jak znaleźć nowe słowa kluczowe?

Zdarzyło Ci się utknąć w bańce słów kluczowych? Znam to uczucie. Zagłębiasz się coraz bardziej w narzędzia analityczne, a mimo to ciągle trafiasz na wariacje tych samych słów kluczowych, które zostały już całkowicie przewałkowane przez Ciebie i Twoich konkurentów. W pewnym momencie można naprawdę natrafić na pustkę. W poniższym artykule przedstawiam nieszablonowe miejsca gdzie można poszukać słów kluczowych. Fora internetowe Ktoś jeszcze korzysta z for internetowy

ranking google
Czynniki, które nie wpływają bezpośrednio na ranking Google

Jaki wpływ na ranking Twojej strony ma jej wiek, wybór nagłówków H1/H2, współczynnik odrzuceń oraz współdzielony hosting? Po przeczytaniu tytułu znasz już pewnie odpowiedź – nie ma wpływu. W poniższym artykule przedstawię kilka czynników, które czasem są uważane za składniki rankingu Google, a w rzeczywistości nie bardzo na niego wpływają. Wiek strony Pierwszy punkt przez lata był przedmiotem debaty specjalistów SEO. Czy Google zwraca uwagę na fakt, że Twoja storn

link dobry czy zły
Jak pozycjonować stronię wielotematyczną?

Tworzenie i optymalizacja contentu dotyczącego wielu tematów może pomóc wielu firmom osiągnąć ich cele. Czym właściwie jest wielotematyczna strona? To taka witryna, na której poruszane są tematy z kilku dziedzin, zazwyczaj jakoś połączonych ze sobą.Jako przykład podajmy specjalistę SEO – freelancera. Może ona prowadzić bloga firmowego, na którym będzie pisać na różne tematy – pozycjonowania, pracy zdalnej, prowadzenia firmy na odległość, podróży czy oszczędzan

tworzenie contentu
Dlaczego mikrostrony nie zawsze są dobre dla SEO

Wiele firm wykorzystuje osobne mikrowitryny do różnych celów. Na przykład, jeśli dane przedsiębiorstwo organizuje jakieś targi czy konferencję, to bardzo często tworzy osobną stronę internetową tylko po to, by ją wypromować. Innym przykładem może być firma, która ma oddziały w różnych miastach, w związku z tym tworzy osobne strony dal każdego z nich.Istnieją przypadki, gdy posiadanie osobnej strony internetowej rzeczywiście ma sens. Często jednak zdarza się, ze tra

ranking google
Limity Google, o których mogłeś nie wiedzieć

Google oferuje osobom zajmującym się SEO mnóstwo różnych narzędzi, choć mogą sobie poradzić one z ogromną ilością danych, nawet Google ma limity. W poniższym artykule wymieniam kilkanaście najważniejszych limitów dla specjalisty SEO. 1000 podmiotów w Google Search Console Według dokumentacji Google Search Console, możesz dodać do 1000 różnych podmiotów (stron internetowych czy aplikacji mobilnych) na swoim koncie Search Console. 1000 wierszy w Google Search Console Wie

Jak zidentyfikować strony, które są pozycjonowane w jednej lokalizacji, a w innej nie

Jak pewnie dobrze wiesz, Google pokazuje różne wyniki wyszukiwania w zależności od lokalizacji. Jeśli dana podstrona znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania w jednym mieście, nie musi tak być w innym. Dzieje się tak nawet w przypadkach gdy nie zajmujesz się lokalną działalnością. Wszystko zależy od lokalizacji i wybranego języka wyszukiwania. W poniższym artykule postaram się przedstawić, jak zlokalizować strony, które w jednej lokalizacji znajdują się wysoko w wynikac

link dobry czy zły
Nie śledź lidera – uniknij najczęściej popełnianych błędów w SEO dla e-commerce

Badanie konkurencyjne jest bardzo ważną częścią każdej strategii SEO – ostatecznie, mamy do czynienia z grą o sumie zerowej. Często zdarza się, że firmy mają swego rodzaju obsesję na punkcie śledzenia liderów danej branży. Ich podejście ma sens, w końcu jeśli dana firma jest liderem w wynikach wyszukiwania, to musi to robić dobrze.W wielu takie podejście się sprawdza. Inaczej jest jedna w branży e-commerce. Tutaj największy wpływ ma zbudowanie porządnej bazy backli

seo dla copywriterów
Strukturyzowane dane a SEO

Strukturyzowane dane to temat przewijający się w SEO od dobrych kilku lat, wszystko od czasu, gdy w 2011 roku najwięksi gracze na rynku wyszukiwarek – Google, Bing, Yahoo! i Yandex – zgodziły się na wykorzystanie tego samego standardu listy atrybutów czy wpisów, znanego jako Schema.org.Wciąż jednak jest dużo niejasności co do tego, czym właściwie są dane strukturyzowane, do czego się je wykorzystuje oraz jak ich użyć do celów SEO. Według badania przeprowadzonego niedaw

raport seo
Dlaczego specjaliści SEO nie mogą czekać na pojawienie się indeksowania mobile-first?

Coraz częściej słyszymy, że internet przenosi się na urządzenia mobilne, przedsiębiorstwa powinny przestawić się na podejście „mobile-first”, aby móc skapitalizować zmianę zachowań internautów.Jak bardzo mobilna jest sieć w 2017 roku i co to właściwie oznacza? Platforma BrightEdge zajmująca się SEO oraz jakością contentu opublikowała niedawno raport, który rzuca nieco światła na tę kwestię oraz powoli zwiększającą się lukę pomiędzy wyszukiwaniem na urzą

Jak łatwo monitorować istniejące backlinki?

Backlinki są swoistym kręgosłupem SEO, mają największy wpływ na rankingi wyszukiwania. Zdobycie dobrego backlinka wymaga jednak poświęcenia dużo czasu i wysiłku.Jednym z największych problemów specjalistów SEO jest utrzymanie kontroli nad backlinkami. Czy zastanawiałeś się kiedyś, gdzie się podział backlink albo dlaczego nie wpływa na ranking tak bardzo jakbyś tego chciał?Monitorowanie backlinków można wykonać na kilka sposobów, osobiście polecam narzędzie SE

ranking google
Jak responsywna strona wpływa korzystnie na Twoje SEO

Żyjemy w czasach, gdy większość fraz kluczowych w wyszukiwarkach jest wpisywana na urządzeniach mobilnych. Z tego powodu Google powoli przechodzi na system indeksowania stron z mobilnymi wersjami jako priorytetem. W takim środowisku responsywny design strony nie jest już innowacją, ale stał się standardową częścią każdego planu SEO, niezależnie od branży. Musisz być responsywny Żeby jeszcze bardziej podkreślić udział urządzeń mobilnych, warto wspomnieć o badania z któ

kanibalizacja słów kluczowych
Kanibalizacja słów kluczowych

Istnieje dosyć popularny mit, że im więcej stron poświęcisz na dane słowo kluczowe, tym lepsze rezultaty osiągniesz. Na pierwszy rzut oka może to mieć sens. W końcu im więcej stron dotyczy konkretnej niszy, tym większa szansa, że Google podłapie Twoje słowa kluczowe i podniesie Twoją pozycję w rankingu, prawda? Błąd.W rzeczywistości, celowanie w konkretną frazę kluczową na wielu stronach prawie zawsze ma odwrotny efekt. Tak właściwie robiąc tak, wyrządzasz więcej

link dobry czy zły
Poeksperymentuj z SEO!

Według najpopularniejszych definicji, SEO jest opisane jako zestaw strategii i taktyk wykorzystywanych do zwiększenia organicznej widoczności strony internetowej w sieci. Moim zdaniem jeszcze jeden element powinien się znaleźć w tej definicji. Chodzi o eksperymentowanie.Nikt nie wie, jak dokładnie działają algorytmy wyszukiwarek, znamy tylko ogólne zasady działania. Stąd tak ważne jest eksperymentowanie, szukanie lepszych rozwiązań, często metodą prób i błędów. Co więce

seo poprawa
Co zrobić w przypadku spadku rankingów SEO

Nikt nie lubi doświadczać spadków w rankingach wyszukiwania, niezależnie czy jest to delikatna strata w wynikach wyszukiwania mało istotnego słowa kluczowego czy też potężny spadek na łeb na szyję.Chociaż fluktuacja wyników wyszukiwania jest nieunikniona, szczególnie w przypadku aktualizowania algorytmów szukających na bieżąco, na pewno nie jest dobrą oznaką, gdy rankingi wyszukiwania Twojej strony zaczynają stopniowo się pogarszać.Z tego powodu warto zając się n

tworzenie contentu
Jak wybrać perfekcyjną domenę?

Twoja nazwa domeny oraz URL grają wielką rolę w przypadku wyszukiwania. Nie tylko jest to miejsce gdzie Twoi odbiorcy znajdą Ciebie i Twój content, ale również wybrana domena może mieć wpływ na to jak będziesz widziany w sieci. Choć obecnie wybór domen jest szerszy niż kiedykolwiek, wciąż istnieją dobre praktyki, których warto się trzymać. Zacznij od słów kluczowych Zanim zaczniesz rejestrować swoją domenę, przeprowadź krotką burzę mózgów. Warto mieć na uwadze ok

Jak wygląda dobry backlink?

Jak wiadomo, od lat jednym z najważniejszych czynników w rankingach wyszukiwarek jest liczba linków prowadzących do danej strony. Sprawa nie ogranicza się jednak tylko do ich liczby, ale również ogólnej wartości poszczególnych linków. Google od dawna walczy z nieetycznymi metodami SEO oraz spamem. W poniższym artykule postaram się wyjaśnić czym jest dobry, naturalny link. Czym są naturalne linki i jak je rozpoznać Link naturalny Naturalny link to taki, który zdobywa się org