Blog - Strony internetowe

social media
Sposoby na tworzenie dużej ilości contentu i generowanie ruchu organicznego

Wszyscy wiemy, że świetny content jest niezbędny w sukcesie kampanii marketingowej w sieci – szczególnie jeśli ma się na myśli SEO. Największym problemem jest stworzenie odpowiedniej ilości contentu wysokiej jakości, a właściwie znalezienie czasu na to.Dla wielu osób zorganizowanie wolnego czasu w celu napisania artykułów na stronę wydaje się niemożliwe przy natłoku codziennych obowiązków. W końcu nie wystarczy tylko przysiąść nad klawiaturą i zacząć pisać. Trz

tworzenie contentu
Jak wykorzystać boty dla zwiększenia zasięgów?

Gdy mówi się o botach i automatyzacji, często wspomina się o zagrożeniach dla wielu zawodów, które mogą kompletnie zaniknąć wskutek poprawy algorytmów. Dużo rzadziej mówi się o optymalizacji pracy w wielu zakresach. Dla przykładu, wykorzystanie botów w marketingu internetowym pozwala na znaczne poprawienie kontaktów z potencjalnymi klientami i zwiększenie konwersji.Boty mogą oszczędzić mnóstwo czasu poświęcanego normalnie na codzienne czynności związane z kontaktem

tworzenie contentu
Jak zrozumieć zachowanie użytkownika na stronie?

Chcesz zwiększyć konwersję? Planujesz podejmować lepsze decyzje dotyczące SEO i innych aktywności marketingowych? W takim razie musisz zacząć analizować co użytkownicy robią na Twojej stronie.Na szczęście, nie potrzeba do tego skomplikowanych programów. Wystarczy Google Analytics, w którym znajdują się wszelkie niezbędne narzędzia. Skorzystaj z rozszerzenia do Chrome Jeśli korzystasz z Google Chrome, najlepszym sposobem na poznanie zachowania użytkowników na stronie j

ranking google
Unia Europejska nałożyła na Google karę w wysokości 2,7 mld € za faworyzowanie własnego contentu w wyszukiwarce

Oczekiwana od miesięcy kara nałożona na Google miała być w okolicach 1 mld euro. Jednak Unia Europejska zdecydowała się na nałożenie grzywny w wysokości aż 2,4 mld €. Google otrzymało karę za nadużywanie pozycji rynkowej w celu promowania własnych usług w wyszukiwarce.Google zdecydowanie zaprzeczyło, że jego praktyki szkodzą konkurencji lub konsumentom. Zamiast tego firma argumentowała, że jej wyniki są korzystne i odpowiadają zmieniającym się potrzebom konsumentó

ranking google
Jak optymalizować treść pod pozycjonowanie w featured snippets?

Features snippets to ramki pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google ponad klasycznymi linkami. Google coraz częściej po wpisaniu frazy kluczowej wyświetla featured snippets z gotową odpowiedzią na zadane pytanie oraz linkiem do strony, gdzie dana odpowiedź się znajduje.Często featured snippets określa się jako zerową pozycję w rankingach wyszukiwania. Niektórzy idą krok dalej mówiąc, że dla wielu fraz jest to jedyny wynik wyszukiwania, ponieważ znacząca większoś

tworzenie contentu
Jak przeprowadzać audyt technicznego SEO?

Wraz z ewolucją wyszukiwarek, należy dostosowywać również działania podejmowane na stronie. Tylko w ostatnich miesiącach Google ogłosiło wiele istotnych zmian w algorytmach wyszukiwarki. Poprawa crawlingu elementów JavaScript, przejście na indeksowanie mobile-first (ważniejsze dla rankingu będą mobilne wersje stron) czy ewolucja samego wyświetlania wyników wyszukiwania, to wszystko ma oczywiście wpływ na techniczne SEO.W poniższym artykule postaram się przedstawić szereg

struktura url seo
Co warto wiedzieć w budowaniu bazy linków?

Budowanie bazy linków to żmudna i ciężka praca. Do tego ciężko powiedzieć, kiedy tak właściwie się skończy. Nie da się ze stuprocentową pewnością odpowiedzieć na pytania, ile potrzeba linków żeby znaleźć się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania dla kluczowych dla danej strony fraz. Praca ta jest szczególnie trudna w perspektywie zbliżających się wakacji. Kontakt z webmasterami nie zawsze jest możliwy, dużo osób jest na urlopach, przez co cała praca się przec

link dobry czy zły
Kiedy i jak wykorzystywać dane dotyczące Domain Authority i Page Authority

W jaki sposób można efektywnie wykorzystać dane dotyczące Domain Authority i Page Authority w celu sprawdzania jakości linków? Kiedy ma sens wykorzystanie tych metryk oraz co dokładnie oznaczają? Postaram się odpowiedzieć na te pytania w poniższym artykule. Dzięki temu lepiej zrozumiesz i wykonasz pracę związaną z pozycjonowaniem stron internetowych. Page Authority Zacznijmy od pierwszego narzędzia - Page Authority. W największym skrócie, jest to statystyka zbierająca właś

Jak stworzyć content przyjazny dla influencerów

Jak wiadomo, każda strategia SEO musi się skupiać między innymi na pozyskiwaniu linków. Bez tego nie ma możliwości porządnie wypozycjonować strony internetowej. W poniższym artykule przedstawię, jak zrobić content przyjazny dla influencerów, czyli osób, które są obserwowane przez dużo osób w mediach społecznościowych, dzięki czemu udostępniana przez nich treść trafia do wielu odbiorców. Rodzaje linków niezbędne w kampaniach SEO Linki zdobywa się po to, aby podnieś

Przegląd błędów w SEO, za które można otrzymać karę od Google

W sieci można znaleźć mnóstwo błędnych informacji dotyczących kar które można otrzymać od Google. Przede wszystkim, wiele osób myli działanie algorytmu z karami. Od czasu aktualizacji Panda oraz Penguin Google postarało się o nagradzanie stron, które sprostują standardom jakości, dzięki czemu są przyjazne dla użytkowników. Nie oznacza to jednak, że brak gratyfikacji ze strony algorytmu dla Twojej strony jest karą. W poniższym artykule postaram się przedstawić skróconą

Jak zoptymalizować swój content pod semantyczne SEO?

Zacznijmy od podstaw – czym jest semantyczne SEO? W sumie to korzystam z dosyć dosłownego tłumaczenia angielskiego pojęcia „semantic SEO”, ale jeśli ktoś używa polskiej nazwy, to właśnie w taki sposób. Semantyczne SEO polega na dostarczaniu głębszego sensu wokół słów wykorzystywanych w contencie.Innymi słowami, jest to optymalizacja contentu w taki sposób, że odzwierciedla on dokładne intencje użytkowników, a nie tylko odpowiada na zadawane przez nich pytania. Czy

struktura url seo
Rola tradycyjnego public relations w SEO

Jeśli zajmujesz się profesjonalnie nowoczesnym SEO, to dużą część Twoich starań będzie pokrywać się z tym czym zajmuje się tradycyjne public relations. Jest tak ponieważ Google kilka lat temu zdecydowało się zminimalizować efekty łatwych do odgadnięcia sygnałów rankingowych i przebudowało algorytmy w celu lepszego odzwierciedlenia user experience. Innymi słowami, strony które bardziej zadowalają klientów, wyżej znajdują się w rankingach wyszukiwania.Zdobywanie lin

Jak tworzyć wartościowe tytuły stron?

Tytuł strony (lub znacznik Title kodu HTML) jest najprawdopodobniej jednym z najważniejszych elementów SEO z perspektywy strony internetowej. Zawarcie słów kluczowych w nazwach stron pomaga osiągnąć wyższą pozycję w rezultatach wyszukiwania Google (SERP). Tytuł strony jest również często wykorzystywany przez Google jako tytuł odnośnika w wynikach wyszukiwania.Wartościowy w oczach Google tytuł strony zależny jest zazwyczaj od kilku podstawowych czynników:Tytuł stro

seo dla copywriterów
Sposoby na zwiększenie ruchu z wyników organicznych na stronie

W poniższym artykule uznaję, że znasz podstawy SEO. Wiesz co to słowa kluczowe, dlaczego warto zdobywać linki itp. Postaram się przekazać taktyki, które mogą pozytywnie wpłynąć na Twoje SEO. Niektóre z nich są nieco bardziej zaawansowane, dlatego warto znać podstawy SEO. Zwiększ procentową widoczność w wynikach Procentowa widoczność w wynikach odzwierciedla, ile wyników wyszukiwania dla konkretnej frazy z pierwszej dziesiątki w Google kieruje do Twojej strony. Na przykł

seo dla copywriterów
Podstawy SEO – 34 rady dla początkujących pozycjonerów!

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z pozycjonowaniem musisz wiedzieć, że oszukanie Google?a w niektórych przypadkach może być trudniejsze niż początkowo się wydaje. Google najprawdopodobniej widziało już Twoją strategię wcześniej - i to nie raz! Dlatego najlepsze są najprostsze rozwiązania- zdobądź pozycję i zdobądź reputację. Wchodząc do świata SEO warto zapoznać się ze Wskazówkami dla Webmasterów przygotowanymi przez zespół Google. Nie oczekuj szybkich i ł

seo strategia
Jak pozycjonować wiele słów kluczowych na jednej stronie

Osoby, które śledzą nasze artykuły wiedzą, że nie staramy się pozycjonować pojedynczych słów kluczowych, raczej skupiamy się na całościowych konceptach. W SEO często pojawia się pojęcie „niszowych słów kluczowych”. W naszym przypadku mowa raczej o zestawie powiązanych słów i pojęć, które są wariantami tego samego zapytania. Czy należy pozycjonować stronę pod wiele słów kluczowych? Odpowiedź jest oczywiście twierdząca. Jeśli tworzysz strategię optymalizuj

Jak budować bazę linków dla sklepu internetowego?

Branża e-commerce rośnie stabilnie z roku na rok o około 10%, zwiększa się konkurencja. Dlatego warto zwrócić się do jednej z podstawowych zasad pozycjonowania stron internetowych, czyli tworzenia bazy linków. Jest to efektywna metoda na zwiększenie ekspozycji w sieci i znalezienie się wyżej w wynikach wyszukiwania, co oczywiście przełoży się na sprzedaż.Jakie są najlepsze metody na zdobywanie linków przez sklepy internetowe? Korzystanie z influencerów Uruchomienie prog

Kto powinien optymalizować content – specjaliści SEO czy copywriterzy?

SEO oraz content marketing mają wiele wspólnego, ale to wciąż dwie odrębne dziedziny. Czy powinno się powierzać specjaliście SEO zadania należące typowo do content marketingu i vice versa?Właściciele stron często nie widzą różnicy miedzy SEO a content marketingiem, stąd wiele ofert dotyczących połączonych działań w tym zakresie. Moim zdaniem jedna osoba nie może zająć się porządnie obiema tymi kwestiami. Oczywiście, optymalizacja strony wiąże się silnie z conte

link dobry czy zły
Sklep internetowy – na jakich obszarach skupić się w SEO?

SEO sklepów internetowych różni się znacząco od pozycjonowania standardowych firm. W jaki sposób można napisać zoptymalizowane tytuły i opisy meta dla setek czy tysięcy produktów? Jak zrobić badanie słów kluczowych dla milionów różnych kombinacji pod które można pozycjonować produkty? Nic dziwnego, że tradycyjne taktyki SEO w przypadku sklepów internetowych po prostu nie działają.Jak zatem wziąć się za pozycjonowanie sklepów internetowych? Postaram się rozjaśni

Czy specjalista SEO musi też być dobrym menedżerem?

Jako specjaliści SEO w naszej pracy stoimy przed wieloma wyzwaniami. Mamy na celu zdobycie więcej leadów, zwiększenie ruchu, wyższą pozycję w rankingach wyszukiwania, lepsze linki oraz poprawioną sprzedaż. Osiąganie tych celów może być wymagające, ale w końcu za to mamy płacone.Jednak jest jeszcze jedno wyzwanie, może nawet trudniejsze – zarządzanie ludźmi. Należy być dobrym menedżerem w firmie, zajmować się pracownikami, zmianami w składzie zespołu, motywacją, t