USŁUGI MARKETINGU TREŚCI

Content Marketing – jest jednym z głównych narzędzi SMM

Regularna komunikacja z docelowymi klientami marki za pomocą przydatnych i fachowych treści zwiększa popularność i wiarygodność firmy. A co za tym idzie, sprzedaż i liczbę referencji.

W
NASZYM
PLANIE

Posty na Instagramie i FaceBook'u
Na stronach sieci społecznościowych możesz tworzyć ukierunkowane kampanie (w formie kreatywnych postów ze zdjęciami i dowcipnym tekstem).
Integracja z YouTube

Jest to nowy, absolutnie niezbędny element planu medialnego każdej firmy z dowolnej branży. YouTube to jeden z głównych dostawców ruchu internetowego.

Recenzje na forach
Fora internetowe tętnią życiem, a każdy post posiada dziesiątki tysięcy odsłon i setki komentarzy.

Posty najlepszych blogerów
Niestety nie ma wielu skutecznych blogerów. Dlatego staramy się włączyć do planu medialnego wiodących blogerów, którzy udowodnili, że potrafią dotrzeć do dużej grupy odbiorców.

Strony niszowe
W niemal każdej branży funkcjonuje co najmniej kilka niszowych witryn, odwiedzanych przez ważną grupę klientów docelowych. Nie maja one milionowej ilości odsłon, ale odwiedzają je osoby, które powinny wiedzieć o Twoich produktach/usługach.

Publikacje w mediach
Ten kanał jest bardzo drogi i modniejszy niż ukierunkowany ruch. Ale jeśli masz poważne plany i informacje o ważnych wydarzeniach, przygotujemy dla Ciebie serię publikacji w mediach.

Poszukiwanie sposobów na przyciągnięcie szerszej grupy odbiorców na naszą witrynę wymaga wielu działań, wśród których niewątpliwie skutecznym rozwiązaniem jest content marketing. Ta prowadzona w Internecie kampania oparta na wartościowych treściach, jakie przekazujemy naszym odbiorcom pozwala zbudować trwałe relacje z potencjalnymi klientami, a dodatkowo pozwala zwiększyć konwersację strony i generować Lead’y.

Wysoka jakość i wartość edukacyjna materiałów umieszczanych na serwisach pozwala zwiększać zaangażowanie, a co za tym idzie pomaga między innymi:

  1. dać dodatkowe miejsce konwersji,
  2. generować sprawdzone Lead’y,
  3. zwiększać świadomość marki, produktów czy usług,
  4. uzyskać sporą bazę wiernych klientów,
  5. zapewnić długotrwałą relację z klientem,
  6. zwiększyć ruch na stronie firmowej.

Kampanie content marketingu określane są indywidualnie wedle tego jakie cele chcemy osiągnąć działając w ramach określonej kampanii. Zamierzenia pomagają sprecyzować to ile i jaki rodzaj treści winien być stworzony, a także jak wielki jest niezbędny dla nich budżet. W ramach content marketingu znajduje się między innymi wykonanie audytu marketingowego, pomoc w opracowaniu strategii działań, inteligentny serwis contentowy, materiały eksperckie i reklamowe, reklamy targetowane, segmentacja behawioralna, redakcja serwisu czy raportowanie ruchu na stronie oraz Lead’ów. Content marketing może również obejmować budowę całej strony firmowej, jak również skuteczną obsługę kanałów w różnego rodzaju Social Mediach. Każdy może wybrać najbardziej adekwatną opcję dla swoich indywidualnych potrzeb – na okresy 1 miesiąca, 3 miesięcy lub stałą opiekę.

Cele Content Marketing

Budowanie marki
Informuj odbiorców o korzyściach jakie mogą odnieść współpracując z twoją firmą. Przyciągnij nowych subskrybentów do kanałów komunikacji i spraw, którzy staną się rzecznikami marki dzięki regularnym, przydatnym i eksperckim treściom.

Wzrost sprzedaży
Zaangażuj potencjalnych klientów i informuj o promocjach i ofertach specjalnych. Rozszerz korzyści płynące że sprzedaży nowych produktów.

Promowanie treści
Twórz silne treści, które będą udostępniane w sieciach społecznościowych. Promuj treści w sieciach społecznościowych wśród docelowych odbiorców, aby zwiększyć swój zasięg. Prowadź bloga, aby przyciągnąć nowych potencjalnych klientów korzystających z wyszukiwarek.

Content marketing to strategia, która ma pomóc pozyskiwać klientów, posiłkując się publikacjami przydatnymi i atrakcyjnymi w treści. Głównym celem jest zainteresowanie ogólnej i określonej grupy odbiorców. Jest to zatem sposób marketingu oparty na jednostronnym przekazie reklamowym, który skierowany jest na budowanie stabilnych i długoterminowych relacji – zaangażowane są zarówno osoby promujące treści jak i ich odbiorcy. Wśród skutecznych i wyjątkowo popularnych form jakie wykorzystuje content marketing wymienić można poradniki, artykuły sponsorowane, ebooki, artykuły eksperckie, video, webinary czy ikonografiki.

Poza popularyzacją marek, stron czy produktów, content marketing tworzy podstawy dla ich widoczności w Google, które ceni dobry content ponad wszystko. Naturalne linkowania to ważny aspekt jaki wnoszą dla witryn treści content marketingu, dlatego ich wysoka jakość bezpośrednio wpływa na popularyzację strony w Internecie – a w szczególności w pozycjach wyszukiwarek.

Najważniejsze cechy content marketingu to przede wszystkim:

  • tworzenie więzi z użytkownikami – rzetelny blog firmowy, to sposób na pokazanie się z nowej strony, a czytelnicy mogą czerpać z niej ciekawe treści, bliżej poznawać produkty, uzyskiwać informacje, wiedzę i inspiracje;
  • wzajemna interakcja – dobrze wykonany content marketing sprawia, że niebanalne i wartościowe treści zachęcają do bliższego poznania i angażują do działań; liczne komentarze na bogach czy w serwisach społecznościowych tworzą swego rodzaju więź, która pozwala odpowiadać gustom i potrzebom;
  • stała aktywność – regularna dbałość o bloga, kanały w Social Mediach czy innych pozwala tworzyć małe uzależnienie, dzięki czemu odbiorcy nie mogą się doczekać kolejnych treści – komunikowanie się i działanie w myśl strategii content marketingu działa cuda i pomaga osiągnąć sukces;
  • moc słowa – nie ważna jest długość treści, a ważna jest ich jakość, dlatego czy mamy do czynienia z krótkim wpisem na Facebooku, efektownym wpisem na blogu czy wiele mówiącym zdjęciem na Instagramie z intrygującym podpisem – każda z tych form może być doskonałą i zachęcająca;
  • regularność – podobnie jak przy stałej aktywności – wzorzec działań, który pozwala naszym czytelnikom, odbiorcom czy klientom stale otrzymywać nowe treści zachęca ich do stałych odwiedzin; regularność umieszczanych na witrynie treści pozwala użytkownikom wpisać je w swoje rytuały i utrzymać ich zainteresowanie;
  • brak zobowiązań – content marketing to wolność i pełen wybór, dlatego treści nie wymuszają na odbiorcach niczego – każdy czytelnik może zdecydować czy w to brnie czy idzie dalej. Prezentacja marki powinna nieść dla użytkowników wartość dodaną, dlatego lojalność można pozyskać jedynie oferując to co najlepsze.

Dlaczego my?

Wzrost konwersji stron internetowych

Wizualna poprawa twojej strony

Kompleksowa strategia dla nowych rodzajów marketingu

Liderzy marketingu internetowego w regionie

Zamów naszą ofertę!

    Klauzula RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. kliknij by przeczytać całość...