Google Adwords
AdWords, czyli kampania reklamowa w Google
AdWords, czyli kampania reklamowa w Google W dzisiejszym świecie, jednym z elementów sukcesu handlowego jest z pewnością obecność w Internecie. Sieć daje możliwość dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów, którym nie bylibyśmy w stanie przedstawić swojej oferty w bardziej tradycyjny sposób. Dzięki temu możemy rozszerzyć swoją działalność nawet na obszar całego kraju i zwiększyć swoje zyski. Oczywiście sama obecność w Internecie jeszcze nie gwarantuje sukcesu. Stron z ofertą tematycznie zbliżoną do naszej może być w sieci setki, a nawet tysiące. Jednym ze sposobów, aby się „przebić” i zostać zauważonym są tzw. kampanie AdWords.
Umieść swoją reklamę w Google
AdWords jest to płatna usługa reklamowa oferowana przez wyszukiwarkę Google. Korzystając z niej możemy umieścić krótki opis wraz z adresem naszej strony internetowej w sieci wyszukiwania Google oraz sieci stron partnerskich. Można zdecydować się na zamieszczenie swoich reklam na obu tych platformach albo wybrać tylko jedną z nich. Sieć wyszukiwania Google obejmuje samą wyszukiwarkę oraz inne serwisy, które korzystają z jej listy wyników, jak np.: Onet czy Interia.
Na czym polegają linki sponsorowane?
AdWords, które zwane są również linkami sponsorowanymi, wyświetlają się wraz z wynikami wyszukiwania do słów kluczowych, które wybraliśmy. Dzięki temu nasza reklama będzie wyświetlać się tylko zainteresowanym odbiorcom. Prawdopodobieństwo, więc że użytkownik, który kliknie taką reklamę zamieni się w naszego klienta, jest całkiem spore. Obecnie, około 90% Polaków korzysta z Google – jest więc to ogromna grupa potencjalnych klientów. Dodatkowo, możemy także zdecydować, czy reklama będzie wyświetlana w całej Polsce, czy np.: tylko w danym regionie.
Linki sponsorowane mogą pojawić się na górze listy naturalnych wyników wyszukiwania, w specjalnie oznaczonym kolorystycznie boksie, lub po prawej stronie. To, na którym miejscu zostanie umieszczona dana oferta zależy od kosztu za kliknięcie, który można ustalić samemu (za mniej konkurencyjne frazy, można będzie zapłacić mniej). Oznacza to, że płacimy za kliknięcie użytkownika na naszą reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.
Reklama pod różną postacią – grafika, treść, lub wideo
AdWords w sieci partnerskiej Google (należą do niej witryny internetowe, blogi i programy pocztowe) wygląda podobnie jak w samej wyszukiwarce, ale może również przyjąć postać graficzną lub filmu wideo. Na takich stronach wyświetlane są one w specjalnym polu oznaczonym jako „Reklamy Google”. Istnieje możliwość skierowania takiej kampanii na konkretną stronę lub skorzystania z kierowania kontekstowego (dopasowanie słów kluczowych do treści).
Zaoszczędź swój czas, a my zadbamy o odbiór twojej reklamy
Reklama w Google jest dzisiaj jedną z podstawowych form promocji w Internecie. Jednak jej obsługa może okazać się czasochłonna i bardziej skomplikowana niż to wygląda na pierwszy rzut oka. W związku z tym, naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę kampanii AdWords. Odpowiednia analiza i optymalizacja całego procesu pozwoli na dobór najbardziej korzystnych dla klienta słów kluczowych oraz stawek za pojedyncze kliknięcie. Skorzystaj z naszego doświadczenia.