Przedwczoraj, na Google+ pojawiła się informacja, że AdWords Editor w wersji 10.5 jest już dostępny. Najnowsza edycja umożliwia użytkownikom pobieranie grup produktów, uploadowanie oraz kontrolowanie zmian, przeprowadzanie szybkiej edycji oraz innych oszczędzających czas działań w przypadku kampanii reklamowych ? zarówno online jak i offline.
Poniżej prezentujemy listę nowych funkcjonalności, z którym opisem:
- Kampanie zakupowe ? AdWords Editor wspiera obecnie zarządzanie kampaniami zakupowymi. O ile możesz oglądać i aktualizować ustawienia tychże kampanii, grupy reklamowe nadal mogą być tworzone jedynie we front-end?zie AdWords. Przy kopiowaniu kampanii do AdWords Editor zostanie ona powielona jako kampania seach-only bez grup produktowych.
- Grupy produktowe ? grupy produktowe są dostępne w wybranych kampaniach zakupowych. Pośród podstawowych narzędzi znalazła się między innymi możliwość pobierania i uploadowania grup produktowych do AdWords, ich szybka edycja, przełączanie pomiędzy grupami produktów, importowanie zmian do istniejących grup przy użyciu plików XML/CSV i tak dalej. AdWrods Editor nie pozwala tworzyć, usuwać lub stopować grup produktowych.
- Usuniętych reklam nie da się już pobrać ? AdWords Editor nie pobiera już usuniętych reklam. Opcja ukrywania usuniętych ads?ów jest niedostępna
- Consewatywny lub agresywny targeting ? ustawienia optymalizacja targetingu reklamy zawiera obecnie jedynie dwie opcje. Agresywną i konserwatywną.
- Udoskonalenia zasięgu oraz wydajności – nowa wersja AdWoreds Editor wspiera róonież funkcje poprawy zasięgu i wydajności w Goodle Display Network.
Chcąc uzyskać więcej informacji lub zapoznać się z pełną listą zmian, przejdź pod poniższy link. Czy mieliście już okazję przetestować AdWords Editor w wersji 10.5? Jeżeli tak to jakie są Wasze opinie? Podzielcie się nimi w komentarzach! 🙂