Google pilotuje wyświetlanie informacji o autorze w wynikach wyszukiwania, aby pomóc użytkownikom odnaleźć treści najbardziej wartościowe. Jeżeli skorzysta się z narzędzia Google Autorship Markup ? oznaczającego autorów danych artykułów lub treści, wtedy przy wyniku wyszukiwania pojawić może się jego zdjęcie.
Pozwala to na zwrócenie większej uwagi użytkowników na szczegółowe informacje odnośnie wyszukiwania oraz może zwiększyć poziom CTR, który osiągasz. Wiele osób spodziewa się, że faktor jakim jest autorstwo w najbliższym czasie może zacząć odgrywać zdecydowanie wyższą rolę w wynikach wyszukiwania i rankingach. Google wypuściło nawet specjalne materiały szkoleniowe, które pokazują jak umieścić swoją własną twarz w SERPach. Jeżeli posiadasz konto Google (lub Google Plus) możesz wykorzystać znajdujące się w nim informacje, aby zdobyć bardziej atrakcyjne paski wyświetlane w wynikach wyszukiwania.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Snipetty ?na bogato?
Wzbogacone snipetty w dużym stopniu zmieniają to jak wygląda standardowy wynik wyszukiwania na stronach Google. Możliwe jest umieszczanie recenzji swoich produktów lub usług. Oprócz tego pozwala zwrócić większą uwagę na nasz wynik wyszukiwania w SERPach.