Przewodnik dla początkujących w budowie linków – WPROWADZENIE

Chłopaki z MOZ przygotowali odświeżoną wersję The Beginner?s Guide to Link Building ? przewodnika dla początkujących  w budowie linków. Całość podzielona jest na 7 kolejnych rozdziałów. Specjalnie dla Was przygotuję przekład wszystkich z nich. Żeby jednak nie zanudzić czytelników teksty będą publikowane co kilka dni (pełnymi rozdziałami). Wraz z wypuszczaniem kolejnych fragmentów poradnika, poniższy tekst wprowadzający będzie aktualizowany o łącza do następnych fragmentów.

W czasie kiedy Google przeprowadza całkowitą rewolucję jeżeli chodzi o linki i zmusza nas do przejścia na ?naturalny? sposób ich pozyskiwania, lektura Beginner?s Guide to Link Building przyda się nie tylko początkującym pozycjonerom, ale również osobom dłużej działającym w branży ? możliwe, że rzuci świeże spojrzenie na pewne sprawy i będzie inspiracją do stworzenia nowych strategii.

Czego mogę się nauczyć?

Tak jak wspominałem całość podzielona jest na siedem rozdziałów:

  • Czym jest link bulding i dlaczego jest tak istotny? ? w tym miejscu wszystko się zaczyna. Jesteś świeżakiem w świecie budowania linków i nie masz tak naprawdę pojęcia czy powinieneś uwzględnić tą strategię w swoim zestawie narzędzi marketingowych. Rozdział pokrywa podstawową wiedze ? wyjaśnia czym jest link, jak widziany jest przez wyszukiwarkę i w jaki sposób może pomóc naszemu biznesowi.
  • Rodzaje linków (zarówno dobre i złe) ? zanim zagłębimy się w temat budowania linków na własną rękę, musisz poznać różnice pomiędzy trzema głównymi ich typami i dlaczego warto skupić się jedynie na dwóch z nich. Rozdział krótki i przyjemny a jego lektura jest niezwykle przydatna.
  • Jak rozpocząć kampanię budowy linków ? dobra, wystarczy teorii, najwyższy czas na praktyczne umiejętności! Rozdział bardzo głęboko analizuje każdy krok kampanii link buildingowej, podając przykłady, które każdy może zastosować.
  • Taktyki i strategie link buildingowe ? dokładne prześwietlenie kilku najpopularniejszych podejść i rozwiązań, które pozwolą Ci stworzyć silny profil linkowy.
  • Narzędzia analityczne i pomiarowe ? w momencie gdy linki zaczęły pracować, jak masz udowodnić sobie lub klientom, że rzeczywiście przynoszą efekty? Narzędzia analityczne i miary podane w tym rozdziale pozwolą Ci tworzyć zaawansowane i atrakcyjnie graficznie raporty.
  • Dobry, Zły i Brzydki budowania linków ? spamerskie budowanie linków jest pociągające ? pozwala osiągnąć rezultaty zdecydowanie szybciej. Z drugiej jednak strony grozi wyłapaniem kar ze strony Google. Gigant z Mountain View jest coraz lepszy w wyłapywaniu spamerów i ich nieetycznych techników. W tym rozdziale chcemy się upewnić, że na Twojej głowie zawsze znajdowała będzie się biała SEO-czapka.
  • Wskazówki i porady dotyczące zaawansowanego link buildingu ? w tym rozdziale nawet najbardziej doświadczeniu pozycjonerzy znajdą coś dla siebie. Porady pozwalające przenieść budowę linków na całkowicie wyższy poziom.

Pierwszego przekładu możecie spodziewać się jeszcze w tym tygodniu. Następne rozdziały będą publikowane z kilkudniowymi odstępami. Dzięki temu każdy będzie miał czas, aby swobodnie przebrnąć przez lekturę. Jeżeli zależy Wam natomiast na oryginale, to odsyłam na stronę MOZ.

Tags: , ,