Często zdarza się tak, że firma wprowadza na rynek nowy produkt lub usługę.

Promowanie produktów lub usług na skalę ogólnopolską wymaga dużych nakładów, wysokiej jakości treści oraz zręcznych zabiegów z zakresu marketingu internetowego, pozycjonowania stron www oraz zarządzania treścią.

Najważniejszy przekaz informacji

Przewaga strony produktowej nad stroną firmową leży w możliwościach jej promowania, ponieważ tworząc stronę ściśle tematyczną skupiamy się na zawartości merytorycznej, informacyjnej oraz fachowej, dostosowując zawartość strony do potrzeb użytkowników poprzez maksymalizowanie wartości informacyjnej strony www – użytkownicy uzyskują wszelkie niezbędne informacje do podjęcia decyzji o zakupie produktu/skorzystaniu z usługi i pozostaje im jedynie złożyć zamówienie lub podpisać umowę.

Pozyskiwanie Klientów za granicą

Strona produktowa ma również tą przewagę, że dzięki promowaniu poprzez stronę www danego produktu na skale ogólnokrajową (w Polsce lub za granicą – UE, USA lub inne kraje) możemy przekierować odwiedzających użytkowników na inne strony posiadane przez firmę, dzięki czemu przedsiębiorstwo uzyskuje możliwość nawiązania nowych kontaktów i pozyskania klientów na inne produkty posiadane w swojej ofercie na innej, firmowej lub produktowej stronie www.

Możliwości promowania produktów i usług są nieograniczone. Nasza firma jest w stanie wypromować produkty lub usługi Twojej firmy poza granicami kraju, w każdym zakątku świata w którym Twoi potencjalni klienci mają dostęp do internetu.

Kampanie reklamowe na całym świecie

Jak to robimy? Dzięki współpracy z firmami z branży marketingu internetowego z całego świata, jesteśmy w stanie wypromować Twoją firmę praktycznie wszędzie. Współpracujemy z firmami z bloku wschodniego – Litwa, Rosja, Ukraina; z UE – Czechy, Niemcy, Austria, Francja, Włochy, Wielka Brytania, Irlandia, Hiszpania; z obu Ameryk – Kanada, USA, Meksyk, Brazylia oraz Azja: Chiny, Tajwan i Indie.

Jedynym ograniczeniem w promocji międzynarodowej są koszty kampanii, które w zależności od rynku docelowego diametralnie różnią się od siebie.

Nowoczesną metodą prezentacji produktów firmy są katalogi produktów, przedstawione w formie multimedialnej bazy, która w atrakcyjny dla odbiorcy sposób przedstawia pełną ofertę z możliwością bardzo prostego i czytelnego wyszukiwania. Nad drukowanym katalogiem ten rodzaj prezentacji ma zdecydowaną przewagę w postaci niższych kosztów wyprodukowania. Również same mechanizmy przeglądania oferty są przyjemniejsze w odbiorze i bardziej zachęcające do zainteresowania się oferowanymi produktami.

Multimedialne katalogi to nie tylko spis produktów, ale przede wszystkim forma, w jakiej są one przedstawione, z wykorzystaniem najnowszych możliwości technicznych pod tym względem. Ten rodzaj katalogu łączy w sobie przekaz w postaci treści z animacją, filmami lub zdjęciami, co stanowi o jego dużej atrakcyjności. Tego rodzaju nowoczesne rozwiązania wybiera coraz więcej firm, które chcą nadążać za zdobyczami rynku i jednocześnie mieć możliwość stałego przyciągania uwagi potencjalnych kontrahentów. Multimedialny katalog produktów łączy w sobie wyjątkową estetykę wykonania i prezentacji oferty handlowej z możliwością pokazania bardzo dużej ilości produktów i ich łatwego wyszukiwania w atrakcyjnej formie.

Możliwości dystrybucji multimedialnych katalogów produktów są duże, najczęściej praktykowanym sposobem są nośniki CD, czyli klasyczne płyty i wizytówki handlowe. Również internet może być miejscem prezentacji tego rodzaju katalogu, także z zastosowaniem dodatkowych elementów audiowizualnych, jak muzyka, czy animowane intro. Specjalny panel administracyjny umożliwia definiowanie grupy towarów oraz zarządzanie parametrami, co ma szczególnie zastosowanie w hurtowniach z szerokim asortymentem i firmach produkcyjnych. Jest to możliwość przedstawienia nie tylko listy produktów i ich obrazu graficznego, ale także wszelkich parametrów technicznych oraz właściwości, a profesjonalna i prosta jednocześnie obsługa pomaga w stworzeniu szczegółowej oferty produktów.

Nowoczesna metoda wyszukiwania produktów pozwala szybko znaleźć odpowiednią listę według wybranych kryteriów, a zaawansowane funkcje tego rodzaju prezentacji multimedialnej dają dodatkowe możliwości typu sortowanie i przeszukiwanie listy bardzo szczegółowo. Firmy, którym zależy na tym, by ich oferta handlowa była pokazana wyjątkowo dokładnie i szczegółowo, a jednocześnie atrakcyjnie wizualnie zazwyczaj decydują się na katalogi produktów w postaci multimedialnej. Ten rodzaj prezentacji wzbudza uznanie szczególnie na targach, gdzie trzeba szybko zainteresować klienta swoją ofertą, a przyciągnąć jego uwagę na dłużej.

Naszym klientom oferujemy zaprojektowanie tego rodzaju katalogu z uwzględnieniem indywidualnie dobranej promocji produktów, dbając o cały proces powstawania oferty- od wstępnego projektu do zaprezentowania katalogu na płytach CD lub DVD. Gotowy katalog może być połączony kompleksowo ze sklepem internetowym, co również można uwzględnić w propozycji ofertowej. Zapraszamy do kontaktu i przedstawienia kompleksowej oferty.

Jesteśmy w stanie podać konkretne wytyczne po otrzymaniu zapytania ofertowego – zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego.