Usługi projektowe - Reklama

Projektujemy reklamy przeznaczone do emisji radiowej, telewizyjnej i internetowej korzystając z bogatych doświadczeń wydawców i ich dużych zasobów materiałów przeznaczonych do produkcji reklamy. Te trzy najpopularniejsze media, docierające tylko w naszym kraju do dziesiątków milionów odbiorców dziennie. Mimo że operują w przestrzeni wirtualnej, wymagają jednak odmiennego podejścia do wykorzystania sloganów i tworzenia wizerunku marki.

Projekt reklamy radiowej musi bazować na odbiorze słuchowym. Reklama internetowa, pomimo możliwości przeglądarek pozwalających na odtwarzanie dźwięków, powinna być raczej zorientowana na przekaz wzrokowy. Największe możliwości daje oczywiście reklama telewizyjna, ale wymaga czasochłonnego przygotowania i ma zdecydowanie najwyższe koszty emisji.

Każda reklama musi posiadać formę i treść. Opracowanie właściwej, skutecznej o atrakcyjnej formy i treści reklamy jest zadaniem dla profesjonalistów, którego wykonania bardzo chętnie się podejmiemy.

Nie ograniczamy się tylko do samego przekazu reklamowego. W procesie projektowania reklamy uwzględniamy zawsze medium, które ją przenosi.

Znacznie szybsze jest przygotowanie projektu reklamy przeznaczonej do druku. Ważne oczywiście, jest uwzględnienie nie tylko rodzaju rozpowszechnianego przekazu, ale również sposobu jego dystrybucji. Reklama w wydawnictwach prasowych zawsze musi być dostosowana do ograniczeń narzucanych przez wydawcę.

Projekt musi uwzględniać rodzaj i charakter pisma oraz charakterystyczny profil jego odbiorców. Współpracujemy z doświadczonymi wydawcami i zawsze korzystamy z możliwości współpracy w celu osiągnięcia najwyższej skuteczności reklamy.

Inaczej jest w przypadku projektowania reklamy zewnętrznej, zarówno wielkoformatowej, jak i nieadresowanych ulotek czy gazetek. Możemy przygotować sam projekt graficzny na ulotkę o wymiarach A6, na billboard o rozpiętości 15 metrów zawieszany na ścianie kamienicy.

Współpraca z utalentowanymi grafikami, copywriterami i doświadczonymi drukarzami pozwala nam osiągnąć zamierzoną skuteczność reklamy zewnętrznej.

Projektujemy również gadżety reklamowe, funkcjonalne, jak kubki czy długopisy, ale również doraźne w postaci cukierków, etykiet na zapałki, podkładek pod szklanki. W zależności od potrzeb klienta możemy przygotować przekaz reklamowy, który można zamieścić praktycznie na wszystkim.

Możemy przygotować projekt pełnego systemu identyfikacji wizualnej dla nowych firm czy marek. Projekty graficzne pojedynczych etapów kampanii dla produktu lub w celu odbudowania świadomości marki.

Bez względu na to, czy projekt dotyczy reklamy internetowej, czy drukowanej, graficznej albo multimedialnej możemy przygotować prezentację naszych propozycji, ułatwiającą zleceniodawcy zaakceptowanie naszej koncepcji oraz jej przedyskutowanie i skorygowanie stosownie do oczekiwań.

Pamiętamy również o tym, że najlepszą ocenę naszej pracy wystawia skuteczność mierzona efektami komercyjnymi, gdyż jest to najważniejszy cel wszelkich działań marketingowych.