
Istota zdjęć w e-commerce
Zdjęcia w e-commerce wymagają precyzji, przemyślanej strategii i staranności. Tylko inwestycja w wysokiej jakości zdjęcia, może dać nam pewność, że produkty zostaną przedstawione tak, jak tego oczekuje klient. Nie należy również zapominać o tym, że fotografie produktowe wpływają również na reklamacje.
Obraz dla człowieka
Człowiek od zawsze myślał obrazowo, a rysunkami posługiwano się już od wieków. To za pomocą obrazów przedstawiamy rzeczy proste i abstrakcyjne, a co ważne – większość informacji zapamiętujemy właśnie za sprawą obrazów. Reklamy bombardują nas filmikami i fotografiami różnego rodzaju, na portalach społecznościowych marketing bazuje na różnorodnych memach czy gifach, a i każdy z nas korzystając z komunikatorów nie unika emotków i innych obrazowych form przekazywania informacji czy wyrażania emocji. Świat internetu, bazujący jedynie na słowie pisanym, byłyby dla nas zbyt mało atrakcyjny, stąd istota fotografii w świecie e-commerce.
Fotografia w wirtualnym świecie
Zdjęcia w sprzedaży w wirtualnym świecie są koniecznością, bowiem to dzięki nim właśnie, budujemy rozpoznawalność produktu, firmy czy marki, zyskujemy zaufanie i zainteresowanie. Opis produktu jest bardzo ważny, jednak opatrzony byle jakim zdjęciem na nic się nie zda. To właśnie wizualizacja produktu tworzy pierwsze wrażenie. To oczy kupują, dlatego im bardziej atrakcyjne zdjęcie, tym większe zainteresowanie produktem.
Jeżeli chcesz skutecznie zachęcić potencjalnych klientów do zakupu, zadbaj o profesjonalne i kompleksowe przedstawienie oferty – zwracając szczególną uwagę na fotografię. Konsumenci szukają rzeczy wyjątkowych, ukazanych w sposób nietuzinkowy, a jednocześnie w pełni przedstawiający dany produkt, dlatego jeżeli chcesz sprzedawać i wybić się na tle konkurencji – postaraj się!





